Starbucks

Sitter på Starbucks och väntar på att kah ska börja känna mig lite levande igen så att jag orkar ta mig hem. Jag vakande helt dör i morse och dagen har varit stressig och det var verkligen en massa folk i parken. Vilket kanske är självklart när det är uppehåll och röd dag. Jag har i alla fall jobbat i kiosken hela dagen. Egentligen är det mitt favoritställe att jobba på men idag har jgag verkligen haft kunder nästan oavbrutet hela dagen. Jag fick dock 2 timmar med floor när jag fyllde på varor, men att ha floor i kiosken är inte lika kul för oftast innebär det att man måste släpa en vagn full med dricka från butiken. Och det är tungt, det kan jag lova. Men kollegorna var trevliga, det var två timvikarier (typ men ändå inte) och så två ordinarie men vi jobbar ju alla omlott för att täcka upp dagen. Nu ska jag nog snart dra mig hemåt om jag kan hitta en passande buss eller tåg, det är ju som sagt röd dag så de går mycket mer sällan än vanligt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0