Transfer

Idag hände något både roligt och lite läskigt. Imorse när jag kom till jobbet fick jag veta att jag skulle vara transfer. Alltså jobba i en annan butik under dagen. Jag skulle jobba på Meet Mickey som också ligger i Fantasyland. På grund av att det var lite ont om tid fick jag gå i min kostym, liten synd men men. Väl där blev jag mött av två supertrevliga castmembers som visade mig runt och förklarade vad jag skulle göra. På Meet Mickey träffar man alltså Musse Pigg och mitt jobb är att sälja de fotografier som tas under det mötet. Enkelt nog och superkul för man fick verkligen prata med kunderna när man visade dem bilderna och hjälpte dem att välja. Det var den lugnaste dagen sen jag kom men på ett positivt sätt för även om jag hade mycket att göra hela tiden var det inte stressigt. Jag skulle vilja jobba där jämt... Men men man kan inte få allt. 


Förresten hände världens finaste grej när jag kom till Meet Mickey. En av de första frågorna jag fick av dutyn var om jag stavde Sofia med f eller med ph. Då hade han förberett dagens schema men lämnat en lucka så att det stod "so" och "ia" och sen fyllde han bara i f. Jag tyckte det var hur fint som helst att han faktiskt brydde sig om hur jag stavade mitt namn. 



Kommentarer
Anna Lindström

Coolt :D dit får vi gå för vill oxå träffa Musse!!

Svar: Absolut och träffa nån prinsessa med :)
stellaire.blogg.se

2014-08-06 @ 10:14:37
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0