Säkerhet och läkarbesök

Förmiddagen inleddes med säkerhet. Visst viktigt men det var tråkigt och jag hade svårast att förstå honom av alla våra lärare. Men men... Nu kan man det förhoppningvis och med lite tur minns man vilken brandsläckare som används när och vid vilka tillfällen man ska trycka på larmknappen. Förhoppningsvis så behöver man aldrig använda dess kunskaper men det är väl bra att kunna. Efter lunchen skulle vi ha ett läkarbesök, blir man inte godkänd fick man typ inte jobba. Efter att ha väntat i 3 timmar fick jag tillslut komma in. Jag var helt frisk och jag och Roxanthi (min kollega) gick till jobbet och lämnade in våra läkarlappar och sen tänkte vi dra hem. Så fick vi höra av de andra att deras kassaträning var inställd så vi blev kvar ett bra tag för att försöka ta reda på om den var det för oss med. Det var den så nu är vi lediga imorgon och har träning på fredag. Sen bar det av till Auchan för lite shopping och på kvällen grillade vi och umgicks. Det var hur trevligt som helst och vi satt ute till efter midnatt! 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0