Middag

Igår på min första lediga dag tog jag det lungt, åkte in en sväng till Val d'Europe och handlade och käkade lunch. Sen städade jag lite och på kvällen hängde jag lite hos Jonna. Sen skulle hon iväg på middag men jag hjälpte dem med att släppa in folk på residenset för varje person kan bara ha en gäst per dag. Då blev jag också medbjuden på middag. Det var hur trevligt som helst och han som lagade maten är kock! Det blev kyckling stroganoff med ris och det var verkligen fantastiskt gott. Till efterrätt hade Jonna fixat marängsviss :). Supertrevligt och kul att träffa lite nytt folk. 




2 bilder från Disney som jag inte visat än, från Main Street. 


Kommentarer
sylvia

Åh så fint det är - njut (trots mycket jobb)

2014-05-21 @ 12:10:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0