Ledig lördag

Idag var det min lediga dag :) jag är ledig två dagar varje vecka och på Disney börjar arbetsveckan på söndagar (väldigt skumt jag vet och det innebär att man är konstant förvirrad). Så imorgon är det ny schemavecka och jag är ledig på tisdag och onsdag nästa vecka. Idag tog jag i alla fall en sovmorgon och vaknade upp till ett grått och regnigt Serris. Vi slappade på förmiddagen och det enda produktiva jag gjorde var att dammsuga och lämna in mitt madrassöverdrag i receptionen (för det var alldeles för litet för sängen, jag och Amanda försökte tillsammans sätta på det utan att lyckad). 
 
Frampå dagen bestämde jag och Bella oss för att ta oss till Val d'Europe. Vi tänkte gå men det spöregnar så vi tänkte ta bussen. Men på hållplatsen inser vi att det är en halvtimme tills bussen går så vi promenerade dit istället, tar kanske en kvart. Väl där shoppade vi lite och besökte Auchan (två vånings stormarknaden som man enkelt kan gå vilse i). Sedan drog vi hem och slappade, käkade middag och nu tittar vi på Eurovision på en lite halvtaskig uppkoppling. De andra jobbar till efter ett i natt, inte så kul, och de kommer inte komma hem förrän vid halv tre... Jag ska jobba imorgon och jag är sjukt nervös, första dagen i kassan. 
 
Slänger in en bild från Sverige innan jag åkte för foton på regn är inte så kul. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0