Jobb jobb jobb

Första dagen i kassan var idag. Jag var så sjukt nervös innan och jag visste egentligen inte vad som väntade. Jag hamnade i alla fall direkt i kassa 4 med en annan tjej som lite stöd för de första kunderna. Men efter kanske 10 minuter stod jag där helt själv och kände mig väldigt lost. Överlag måste jag säga att dagen gick riktigt bra. Jag stod 2 timmar i utkassan och frös ihjäl för det regnde och blåste massor... Brrrrr, det hela vägdes upp lite av att Törnroa, Askungen och Tiana gick förbi. Tröttnar verkligen inte på att se prinsessorna :). Sedan stod jag i alla fall i kassan fram till halv sex då det var dags att räkna ihop kassan, jag hamnade på plus och hade inte tappat bort några kvitton så det var skönt! Misstag? Tja jag glömde ge en kund växel och stängde bara igen kassalådan och när den är stängd kan jag inte öppna den så fick kalla på en teamleader. Jag glömde ta bort 2 taggar men kom i alla fall på det innan de lämnat butiken.... Annars gick det bra på det stora hela så jag är nöjd. Hoppas bara att det går bra imorgon med :). Nu ska jag strax sova! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0