Jobb jobb jobb

Jag jobbar hela tiden känns det som. Jag var ledig i onsdags och då slappade jag och sen gick vi ut en sväng på kvällen i Val d'Europe. Men sen har jag jobbat, jobbade till midnatt på torsdagen och sen samma tid på lördagen. Inte så himla kul men men... Vi stänger butiken vid 10 i alla fall så att de kan förbereda Disney Dreams som för övrigt också medför att vi har utegångsförbud en stund på kvällen. Igår jobbade jag till halv åtta och idag bara till klockan sex. Imorgon jobbar jag med på tisdag är jag ledig! Ska bli skönt. Men jag tycker det går helt okej på jobbet, jag kommer in i det så det är skönt :) kassan är ganska enkel att hantera så länge man inte får jobbiga saker. Fick min första check idag för övrigt... Hade ingen koll på hur jag skulle göra så det är tur att det alltid finns support att få. När jag inte har jobbat har jag sovit känns det som. Sommaren har kommit till Disney i alla fall... Vart över 25 grader idag, väldigt skönt måste jag säga. 

På Central Plaza har de världens finaste dekorationer just nu för att fira våren. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0