Första dagen på jobbet

Första dagen på jobbet. Jag började inte dagen förrän halv 2 och när jag kom till jobbet var allt förvirrat. En dam skulle visa mig mitt skåp men jag fattade verkligen inte hur jag skulle göra men hann inte lära mig för jag skulle stämpla in... Så mina saker låste jag in ett skåp jag inte kunde öppna. Sen hade vi briefing (fattade typ noll) och sen hade vi rundvising i butikerna och lite i Fantasyland. Efter detta fick jag jobba på "floor" resten av dagen till klockan halv tio. Jag packade upp varor och kollade så att det inte saknades nåt i butiken och så. Efter ett tag var det sjukt tråkigt. Längtar lite efter att få sköta kassan. Jag hade en timmas middag också... Tur att man kan äta väldigt billigt, en hel måltid med efterrätt för kanske 2-3€. Vid 10 tog jag bussen hem i mörkret, jag hade ett tag som jag var helt lost men jag kom hem. Väl där hängde jag med tjejerna och såg på Chocolat med dem. Sen sova för att gå upp tidigt till jobbet! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0