Close (klås)

Iförrgår hade jag min andra lediga dag denna veckan och den spenderades lite här och där. Jag och Rebecca slappade och kollade på Törnrosa och sen åkte vi och handlade inför vår tacokväll med en massa svenskar. Vi var kanske 10 stycken här på Pleaides som umgicks och käkade tacos. Supertrevligt.

Igår jobbade jag stängning (close eller klås som alla fransmän säger). Det var helt okej och tiden gick hyggligt fort vilket var skönt. Vi hade en bra duty och en bra teamleader så det är alltid trevligt. De har förresten gjort om butiken en del så en massa leksaker har försvunnit och ersatts av jättesöta babykläder och babysaker. Så mysiga saker det finns. Jag tycker butiken är mycket trevligare nu om jag ska vara ärlig, känns mer som en butik. 

Idag jobbar jag till halv 10 vilket är helt okej. Ska jobba i kiosken hela dagen också vilket alltid är trevligt. Det verkar bli sol så vi får nog en massa kunder. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0