Paris, je t'aime

Idag åkte jag in en sväng till Paris och slappade. Jag gjorde egentligen inte så mycket. Åt en jättegod laxpanini utanför Notre Dame och sen satt jag i parken bakom Notre Dame och bara njöt av lugnet ett tag. Men det var en jäkla duva som bajsade på parkbänken jag satt på, inte så mysigt. Men jag hade inte sån otur som de som satt på bänken bredvid för dem var det en duva som bajsade på... Sedan promenerade jag vid Seine, tog en frappé på McDonalds och bara tog det allmänt lugnt. Innan jag åkte hem gick jag en sväng på marché aux fleurs och tittade på alla fina blommor och så besökte jag en engelsk bokhandel och köpte två böcker. Det var himla mysigt. 











Nu ikväll blev det pizza party :). Vi var 9 stycken, några svenskar och så en några av Jonnas vänner. Supertrevligt! Och jättegod pizza! 





Kommentarer
sylvia

Åh jag avundas dig. Pröva parken FRAMFÖR Notre Dame nästa gång. Lika mysig. Njut njut

2014-06-04 @ 17:53:42
Anna

Åh vad mysigt :D

2014-06-05 @ 15:56:28
URL: http://maskott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0