"Inbrott"

Igår var en supertrevligt dag. Efter att jag och Amanda solat käkade vi lunch och sen drog vi och Bella in till Disney. Bella och Amanda skulle fixa sina pass en scène, väl dör mötte vi Becca. När det var gjort gick vi och käkade glass på Main Street, så gott. Skulle nästan kunna leva på glass. 

In vi drog oss hemåt gick vi en sväng förbi ImagiNations för Becca berättade att det såldes en exklusiv cast member pin, bara 3000 exemplar. Men de hade stängt vilket var trist men en jättetrevlig dam berättade att det fanns kvar och att vi kunde komma tillbaka idag (jag var där och köpte en, den är så fin). 

Sedan var det banken och handla inna vi åkte hem. När vi kom in genom dörren inser jag och Amanda att det har vart någon i vår lägenhet (som varit låst) för bordet är flyttat på och någon hat envänt en stol för de hade flyttat på Amandas handduk. Väldigt skumt och vi kunde verkligen inte fatta vem eller varför. Efter nån timme inser vi dock att någon har installerat ventilation över fönstret och en fläkt i köket. Men ofta de inte säger till innan de kommer!!?!??

På kvällen blev det Sangria och kortspel med några av de andra svenskarna. 

Min fina pin! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0