Castmember party

I torsdags jobbade jag kväll, men i alla fall inte stängning så jag slutade vid halv elva och drog med Line bort till parkeringen vid 101 dalmatiner. Där var det castmember party. När vi kom hade det redan pågått en massa timmar men det var kul. De hade en stor scen och hur mycket gratis mat som helst. Märk betoningen på gratis mat, det är inte så illa. Jag käkade pizza, frozen yoghurt med hallon och choklad, churros, crepes och så gratis dricka på det. De delade också ut gratis godis :). Vi stannde kanske till ett för att sen hinna med bussen halv två. 


Tema Brasilien var det :)

De slängde ut gigantiska fotbollar som studsade på publiken...


Talang Disney var det också under kvällen (som jag missade för jag jobbade) 

Såpbubblor :) 


Min jättegoda frozen yoghurt :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0