Stekande sommar

Den senaste veckan har det varit hett här i Marne-la-Vallée, riktigt hett. Över 35 grader. Och jo det är väl trevligt att det är varmt, ska inte klaga så men det är ju alltid extra trevligt om det är varmt och man kan ligga på stranden och bada. Här är det mer ett fall av att ta på sig en kostym (som otroligt nog är väldigt sommarovänlig) och svettas ihjäl i hettan i kassan eller sockervadden. Men det har varit så varmt att det inte varit så mycket folk i alla fall. Nu de senaste två dagarna har det blivit lite väderomslag med regnskurar och lite åska, första dagens regn gjorde noll skillnad med hettan men igår blev det faktiskt lite svalare på kvällen (kanske runt 25 grader) riktigt skönt att kunna andas igen. 

En bild på min och Bellas glassar härom veckan, sååå goda. 

Ja nu ska jag strax åka till jobbet, idag är det öppning som gäller. Men ganska skönt, då slutar jag klockan 5 i alla fall. Imorgon är jag ledig och den ska jag jobba tre dagar, vara ledig lördag, konstig vecka denna veckan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0