Regn

Nu har det regnat mer eller mindre konstant i nio dagar. Det är i mitten av Juli och det spöregnar utan uppehåll. Till och med fransmännen är lite chockade. Och jag kan säga att det är bad business för Disney, besöksantalet ligger många tusen personer under vad som är beräknat. Det är typ helt dött i parken, det finns inget att göra och eftersom vi laddat för högsäsongen (som förövrigt började i lördags när franska barn fick sommarlov) så är vi alldeles för mycket folk. Mycket tid går åt att göra ingenting. Det är så trist men men. Det ska tydligen bli bättre nu i alla fall, imorgon ska solen komma. 

Annars då, jo jag har jobbat hela tiden känns det som. Inte alls så roligt men det funkar. Jobbigt när man hela tiden tittar på klockan. Men men sånt är livet. Jag kommer säkert att få ångra att jag önskade mer folk i parken. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0