Disneyland Paris

Jag tror att alla redan vet om detta men jag antar att jag måste skriva ut det här med :). Jag ska jobba på Disneyland Paris hela sommaren och jag ska börja nästa helg. Det känns konstigt och ganska läskigt. Men i alla fall, hur fick jag jobbet? Jag fick ett mail nån gång i januari från mälardalens högskola om att de sökte personal till Disneyland. Efter att velat i flera veckor skickade jag en ansökan 6 dagar innan rekryteringsdageni Stockholm. Jag fick svar dagen efter och så bar det av upp till huvudstaden. Väl där fick vi information och så hade de korta intervjuer i grupper om tre. De ställde frågor både på franska och på engelska och de gick ganska bra tyckte jag. Efter 10 dagar fick jag veta att jag hamnat i deras personalpool och dagen efter fick jag ett erbjudande om ett jobb från 3 maj till sista augusti. Jag ska jobba i butik men vet egentligen inget mer utan får veta allt när jag kommer till Paris nästa vecka. Jag har ängnat lite tid de senaste veckorna åt att förbereda allt, skaffa alla intyg och köpa svart skor med mera. 
 
Annars är det vår, nästan sommar här i Trollhättan. Så här kommer lite bilder. 
 
 
 
 











Kommentarer
Elin

Ha det bäst!

2014-05-02 @ 17:27:42
sylvia

Väldigt fina bilder och den med Styvmorsviolen - har du hört historien om strykjärnsfiolen? jag tar den när vi träffas. lycka till

2014-05-02 @ 17:52:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0