Lördag

Idag tog jag tramen ut till Palais des Expositions där de hade rendez-vous des assositions. Det innebär att alla föreningar i Nice samlas i en stor mässhall och så får man gå runt och prata med dem och se om man kan hitta några roliga aktiviteter. Jag tittade lite på yoga och franska röda korset, men vi får se om det blir något. Det var kul i alla fall. 
 
Sedan drog jag och handlade, där träffade jag Emma och Olivia. Emma pekade ut knäckebröden för mig. Det var hur skönt som helst att hitta knäckebröd. Annars finns det nästan bara baguette av olika slag här och det är jag så hemskt trött på...
 
På eftermiddagen blev det plugg, jag satte mig på hägen-dasz och fikade samtidigt. Hur mysigt som helst och jag fick riktigt mycket gjort. 
 
Utsikt från mitt badrumsfönster. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0