Tillbaka

Jag har alltid så fina föresatser men sen går det inte så bra med bloggandet. Låt oss göra ett nytt försök. Blev lite inspirerad när det damp ner ett fint vykort från Spanien i brevlådan idag (tack finaste Elin!)
 
Det går bra på jobbet. Jag har koll nu, jag kan hantera det mesta som dyker upp och jag har klarat flera dagar helt själv på administrationen. Det känns bra. Det som känns allra bäst är att ingen dag är den andra lik och dyker alltid upp nya saker att ta tag i och lära sig. Jag hade nog alldrig kunnat tro att jag skulle lära mig så mycket om avlopp, råttor och förorenad mark. Det är ganska intressant också. Alltid spännande att lära sig nya saker. 
 
Annars rullar livet på :) Jag fortsätter att läsa franska med nuvarande målsättningen att åka till Frankrike till hösten. Sen kan ju planer komma att ändras men det ärmålet i alla fall. Nu ska jag bara se till att komma in på utbildningen som jag vill... Det kommer nog att bli en nerpärs i sommar, om jag jämför med alla andra år så skulle jag kanske komma in, ena året räcker betygen och andra inte... Så vi får väl se hur det kommer att gå...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0