Minnen

Jag satt just och tittade tillbaka på de tre juni som gått sedan jag startade bloggen... det var hemskt kul att se vad jag gjort, verkligen massor... Jag har flyttat till och från Umeå, tagit examen, åkt till Finland som volontär, planerat Frankrike, läst en sommarkurs, umgåtts med folk och allmänt haft det roligt. Det roligaste inlägget under de tre gågna juni var nog ändå det om sista fältveckan när jag och Tove var instruktörer, Så hemskt kul, så roligt att läsa vad jag hade skrivit och minnas allt igen. Jag bjuder på en bild från den fantastiska veckan...
 
Lite suddig men vad gör det :)
 


Kommentarer
Anna

Det var en fin bild du har vid sidan av på bloggen nu :D

2013-06-19 @ 05:37:04
URL: http://maskott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0