Trött

Egentligen har jag en massa roliga saker jag skulle vilja skriva om men all min energi är försvunnen. Jag har jobbat i tre dagar men det känns som om jag sprungit flera maratonlopp på rad. Jag har lärt mig massor men samtidigt känns det som om jag inte lärt mig något. Jag har fortfarande inte fötstått vad det är meningen att jag ska göra hela dagarna men de det kanske löser sig självt sen. Jag ska gå brevid fram till på torsdag så det känns lite skönt i alla fall och sen har jag alla underbara kollegor som jag kan fråga...
 
Om jag orkar så ska jag skriva ett längre blogginlägg imorgon...
 
 


Kommentarer
Elin

Man blir fasligt trött av att jobba heltid, speciellt om man inte är van vid det och det är på ett nytt ställe med en massa nya intryck. Jag ser i alla fall fram emot att få höra hur du har det! :) Kramar Elin

2013-01-06 @ 14:19:05
Sandra

Jag ser fram emot att få läsa mer :)

2013-01-08 @ 17:53:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0