Veckan som gått

Veckan har varit hemskt flummig. Nästan ingen skola men två mindre inlämningar. Det känns som om vi är lediga hela tiden. Och jag vet inte riktigt vad vi gjort egentligen. Gått på stan, tagit det lugnt, jag och lina var och såg den senaste Disney filmen la Reine des neiges. Den var hur bra som helst och allt var såå fint på franska. 

Sen har jag varit och klippt mig. Det var väldigt välbehövligt och nu känns det väldigt bra. Det har blivit en del fika också :) som alltid, goda croissanter och chokladkaka. Inte så illa. 

Imorgon är det bara en vecka kvar till vi åker hem. Det ska bli både skönt och lite tråkigt. 

Solnedgången härom kvällen. 

Försäljning av julgranar i 15 grader och  strålande sol, med havet som bakgrund. Så fel på alla sätt.... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0