Vinter

Det är kallt och mycket snö. Och idag är det mulet, inte så roligt men men. Det har varit sol de andra dagarna. Denna veckan har varit ganska hektisk med ett seminarium och en skrivarverkstad. Dessutom ska vårt paper in imorgon och vi har ytterligare två seminarium nästa vecka. Dessutom fick vi vår hemtenta i int. hälsakursen i torsdags. Men det vore ju deprimerande att bara plugga hela tiden så i onsdags var vi hos Gunilla och så kom Helene, Fanny och Ida dit. Ida har ju varit utbytesstudent i USA i år och hon var hemma nu över jullovet. Det var jätteroligt att träffa henne och höra hur hon har haft det på andra sidan Atlanten. Dessutom käkade jag, Sandra och Elin lunch på stan i fredags, indisk mat. Jag älskar indisk mat, skulle kunna leva på det jämt :). Nu i helgen har jag försökt att slappna av lite, ta det lungt och idag ska jag fixa det sista på mitt paper. Jag hoppas att det blir bra och att jag inte blir sågad för att jag använt kurslitteraturen för lite. Men det är inte mitt fel att det inte står något i litteraturen om mitt ämne! Jag önskar att jag hade lite fina bilder att lägga upp men det har jag inte så därför blir det bara en massa tråkig text. Sånt är livet ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0