Söndag

Det har varit en lugn helg. Jag jobbar hårt på att ta det lugnt och stressa mindre. Det är ett måste men jag måste erkänna att det är svårt att slappna av.

Det som faktiskt har hänt är att i fredags var vi på bio och såg Järnladyn. Jag tyckte att den var ganska bra men det var svårt att relatera till den. Den var inte som jag hade trott heller för den delen men jag tycker att Meryl Streep är en jättebra skådespelerska och hon gör en fin instats som Margaret Thatcher.
Igår blev det en tur ned på Strömpilen för att handla mat, köpte dessutom en klänning på HM. På kvällen blev det Melodifestivalen och sedan Sherlock (om ni inte sett den, se den!!! helt underbar!). Idag har jag slappat, pluggat lite, ätit hamburgare med Sandra och Abbe samt sett på filmen "the way back" om några fångar som flyr från ett Gulag-läger.


Kommentarer
Anna

Nu glömde du kryssa för kommentar rutan igen på inlägget ovanför:)

Jaaaa en resa, de gör jag gärna, åå till Rom, dit vill ja åka:)

2012-02-07 @ 19:15:20
URL: http://maskott.blogg.se/
Anna

hihi, ja vet men ditt rum är bättre när man använder stativet:) dina garderober är super bra ju:)

2012-02-08 @ 17:56:15
URL: http://maskott.blogg.se/
Anna

Muffinsarna var jätte torra och, det blev aldrig någon smet utan mer en deg:/ Vitakladdkakan o de muffinsarna bakade vi hos zandra:) O du får allt du med;D Ja räven var fin:D

hujambo! Jijambo:)

2012-02-13 @ 18:18:40
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0