Vi regnar bort

Det regnar för 13 dagen på rad här i Umeå. Det är inte utan att man undrar vart man har hamnat. Dessutom, i alla fall idag, har det inte regnat lite utan det har bokstavligen vräkt ned. När vi skulle gå till Ica såg vi några som höll på att fixa en igentäppt brunn, på marken var det dm med vatten.



Pluggandet går kanske inte riktigt så bra som kan önska och jag har lite svårt att hitta motivationen. Men den kommer väl hoppas jag och trots allt har jag fått lite gjort idag, Vi har också gjort pizzabullar som vi ska ta med till Internationell hälsa kursen imorgon. Det kommer bli trevligt.


Två av våra roliga böcker till kursen. Den tredje, som är värst för vi förstår typ ingenting heter From mercenaries to market och handlar om legosoldater och privata militära företag (jätteintressant, synd bara att man inte förstår så mycket).

Annars har vi varit och testat iyengar yoga nu ikväll. Det var jättejobbigt men verkligen roligt och jag kunde känns att det var bra för min hållning. Men man känner sig onekligen liite dum ibalnd när man står i alla konstiga positioner. Tur att alla andra också gör det och att alla är så fokuserade på sig själva att man inte tänker på hur man ser ut :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0