Lyxiga tisdag

Idag börjades dagen med seminarium 8-12 följt av flera timmars (icke) intensivt pluggande i köket vid datorn. Nu laddar jag inför morgondagens seminarium. Har just fixat fotnoterna i min text.

Dessutom roar jag mig med att baka muffins med hallon och choklad för att muntra upp mig själv och göra denna ganska trista tisdag lite roligare. Har dragit igång Toves bli glad lista på spotify på högsta volym och så dansar jag loss i köket. Tur att det bara är jag hemma.



Update: muffinsen blev ganska kletiga i mitten men jag hoppas att det löser sig när de svalnat lite :). De var jättegoa i alla fall.


Kommentarer
Karin

åh muffins, det måste jag baka snart! Gud va sugen jag blev!



Angående tandläkaren så behöver jag inte betala allt i alla fall. Det har varit fri tandvård hela året då man fyllt 21, så jag får fritt fram till december i alla fall. Sen vet jag inte om jag behöver betala resten för det har tydligen bestämt nyss att de är fritt även året man fyller 22år, så jag kanske får den helt gratis. De visste dock inte om tandreglering ingick i det ännu eftersom det är så nytt, så ja.. Vi får väl se

2011-09-28 @ 18:51:53
URL: http://izzykandy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0