Bad weather

Det regnar, idag igen. Det verkar som om det alltid regnar här. Det är ganska trist faktiskt. Idag har vi varit på skolan för den sista föreläsningen i alla fall. Den handlade om privata militära företag, ett väldigt intressant ämne faktiskt. Vi ska skriva tre diskussionsfrågor utifrån vår bok i ämnet. Jag har läst boken utan att komma på en enda bra fråga. Så idag slog jag på måfå upp tre sidor i boken och valde mina frågor utifram vad jag kunde läsa där. Effektivt.









Lite bilder från universitetet, bilderna är från igår. Idag var det bara att springa till cykeln och trampa hemåt fortast möjligt. Fick hänga upp regnkläderna på tork när jag kom hem för att regnade så mycket. Universitetet är i alla fall superfint :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0