Allt är roligare

Det måste vara den sanaste sanningen som finns, att allt är mycket roligare än att plugga. Till och med att städa är roligt (synd att jag städade igår...). Inspirationen försvann med solen, nu är allt bara grått och trist. Jag har ändå varit ganska produktiv idag och skrivit ett första utkast till min jämförelse och ett utkast till inledningen. Dessutom har jag förbetett seminariet imorgon så jag kan inte klaga allt för mycket på det jag gjort. Men det känns ganska omotiverat och oinspirerat. Ganska trist bara.



Snart får jag i alla fall laga lunch... bara att härda ut lite till :).



Kommentarer
Anna

Okej ska fota dem i morgon:) Den är 12 lång och 6,5 bred :)

2011-09-26 @ 20:45:54
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0