Slut

Nu är den sista lådan packad i kärran, den sista svängen mod golvmoppen gjord. Nu är det slut för den här gången. Imorgon drar vi vidare på nya äventyr, ny stad, nya studier och nya människor. Det ska bli riktigt kul. För trots allt, hur mysigt det än är, så är jag ganska klar med Sollefteå.

För att avsluta det hela på ett fint sätt tog vi en kvällspromenad ner till älven, förbi Källsta och sedan hem igen. Nu sitter jag här och tittar på mitt rum som inte har varit så här tomt sen jag flyttade in.















Nu ska jag sova, imorgon är det besiktning som gäller, jag är faktiskt lite nervös men det ska nog gå bra...


Kommentarer
Jessica

ja man är allt lite nervös, men det är klart det går bra! :)

2011-05-31 @ 11:59:16
URL: http://expectansy.se
Karin

Tänk att det redan gått två år. Fan va tiden går fort. Tycker inte det var längesedan du flyttade upp..

2011-06-01 @ 09:13:12
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0