Ops!

Ojdå. Jag som tänkte att jag skulle få en del gjort så här på morlgonen och ringa bland annat bredbandsbolaget och göra en flyttanmälan. Och allt gick bra den första meningen tills dess att tjejen frågar vart ska du flytta? Jaa du, jag har som sagt haft ganska svårt att komma ihåg vår nya adress och jag blandar ihop alla gränder hela tiden. Sedan bara fortsätter hon att ställa en massa frågor som jag inte kan svara på som vad är det för postnummer, vad är det för lägenhetsnummer, vilka bor där nu osv. Hon måste ha trott att jag var ganska dum som inte visste detta...

Jaja, nu är flyttanmälan gjord. Strax blir det en promenad ner till apoteket. Om min typherix inte har kommit så dör jag (kanske inte men nästan).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0