Längre norrut än någonsin

Bara för att bloggen inte ska klappa igenom helt nu när jag far norrut och tillbringar några dagar i vildmarken utan internet och dator har jag förberett lite tidsinställda inlägg. Bara för att det ska finnas något spännande att läsa ;).

Vart är jag nu då kan man fråga sig och för alla de som inte vet kommer nu en liten förklaring.

Jag befinner mig i Pakistan aka Arvidsjaur och försöker rädda livet på en massa folk efter en översvämning. Vi är den högsta medicinska kompetensen i området och vår sjuksköterska drabbades av svininflusensa dagen innan avresa. Så vi är helt själva....! Hurra.

Om jag och min kära grupp Delta inte klappar ihop totalt kommer vi att lämna de nordliga bredgraderna om sisådär 4-5 dagar och förhoppningsvis kommer jag att ha en massa kul saker att skriva om då.

Ha en trevlig vecka!



Kommentarer
Annie

haha vad rolig du är x)

2011-05-24 @ 13:14:36
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Jessica

SMART! :D Man borde göra sånna här tidsintällda oftare, för min blogg håller ju på att gå under alltså....

2011-05-27 @ 01:31:59
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0