Indiskt och crusing

Igår kväll gick jag, Sandra, Elin, Tove, Abbe och Gunilla ner på stan för att käka middag. Gångerna vi har käkat på restaurang i sollet kan räknas på ena handens fingrar så nu var sista chansen. Vi gick till Sollefteå Tandoori House och käkade indiskt. Jag åt kyckling tandoori ticka (eller något liknande hette det). Jättegott och så klart mumsigt naanbröd till.





Efter middagen tog vi en tur på stan eftersom det var crusing, verkligen mycket folk ute och det händer inte så ofta i sollet kan jag lova. Kul.







Kvällen avslutades på Appelbergs där vi såg Champions League finalen och sen var det något Rockabilly band som uppträdde. Inte min musksmak men kul med livemusik.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0