Bloggtorka

Det råder bloggtorka i Sollefteå. Men efter det verkar vara det på många platser i Sverige gör det inte så mycket. Den enda som egentligen uppdaterar sin blogg är Annie och vem kunde ha trott det??? Kul är det i alla fall. Jag är väldigt fast en halvt panikslagen, halvt lugn tentabubbla.

Idag gjorde vi i alla fall ett litet uppdyk till ytan för att ha ett teoretiskt katastrofspel. Ibland var det kul men mest var det synd att vi inte fick göra det praktiskt. Vi gick igenom SOS Alarm, räddningstjänst, polis, sjukvård efter den stor flygplanskrash. Sen fick vi göra sållningstriage, förflyttning, sorteringstriage och avtransport. Dagens lärdom var i alla fall att jag har lärt mig känna igen en ventil pneumothorax en gång för alla.







Imorgon ska vi dyka djupt ner igen tentabubblan. Troligen kommer jag inte upp förrän på fredag efter tentan. Imorgon ska dehyrering och bukskador fastna.

Kram


Kommentarer
Annie

HAAAAHAHAHAHAAAH!!!!! Ja jag har också lagt märke till detta!! Hur fasen gick det till liksom xD Jag som inte ens har nåt intressant liv för tillfället hahaha. Kull att du uppmärksammade det xD

2011-03-23 @ 12:03:41
URL: http://vivavivace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0