Bohus-Malmön

I onsdags kväll körde vi ut Anna igen yill hennes jobb på bohus-malmön. Det såg ut som att det skulle regna men det gjorde det inte så det blev årets första bad i havet istället. Jag tyckte att det var riktigt kallt. Mycket kallare än i Sjölanda, men jag antar att man inte kan jämföra en liten sjö med havet :).





En dag ska jag ha ett hus/stuga på kusten. Så vackert!

Förövrigt träffade jag Sandra en sväng på onsdagen innan hon åkte tillbaka till Leksand, det var kul. Nu är det mindre än två veckor kvar :). Längtar massor verkligen.

Igår försökte jag göra som idag och plugga så mycket som möjligt för att bli klar med tentan men det går så där. Vissa saker är ganska enkla men jag har ganska svårt för argumentationsanalysen. Men för att lätta upp det hela lite så åkte jag och mamma igår på outlet på en heminredningsbutik vid campingen i stan. Köpte fyra jättefina ljushållare så det var lyckat (de kostade bara 15 kr tillsammans).

Nu ska jag tillbaka till plugget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0