Organisationsteori

Jag sitter här och tittar på Extreme Makeover - Home Edition samtidigt som jag försöker plugga till tentan och skriva klart mitt pm. Jag hade ju tänkt skriva om kultur och strukur men jag ändrade mig så nu skriver jag om struktur och mål, och kanske lite om strategier om jag hittar något.

Dessutom försöker jag leta kurslitteratur. Till traumakursen har boken utgått och jag väntar på savr om 2010 års bok går bra och till min franska kurs ser det inte heller ljust ut. Jag har hittat en bok och den andra hittar jag bara i förkortade versioner. Jag ville bara slänga ut datorn för en stund sedan men nu känns det bättre så jag ska börja leta igen om en liten stund.

Annars är Anna hemma igen tillfälligt och det är ju trevligt :)

Nu är det back to business :P



Kommentarer
Anna

Ja visst e de trevligt när ja e hemma, åker ju dock snart igen:( men kommer upp till sig snart så:D

2011-01-03 @ 19:38:30
URL: http://maskott.blogg.se/
Anna

Ja visst e de trevligt när ja e hemma, åker ju dock snart igen:( men kommer upp till dig snart så:D

2011-01-03 @ 19:38:54
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0