110122

Ute skiner solen och det är egentligen en fantastisk vinterdag, så man kan ju fråga sig varför jag sitter inne och ugglar. Men jag kan (och ska) säga att det inte känns så peppande att gå ut och frysa när man kan sitta inne och titta på skidskytte och läsa i Sandras lonley planet bok om östra afrika. Det är verkligen spännande och jag ska berätta mer så snart jag vet :).

I övrigt är nog planen att plugga lite idag, början läsa min franska bok och skriva rent lite fler antckningar. Jag vet att det är oerhört trist men jag vet att jag kommer att tacka mig själv innan tentan.

Måste bara berätta om en annan incident som inträffade häromdagen. Jag läste på elins blogg att i henns tanzanianska bönor bodde det ex antal äckliga små kryp. Det låg säkert 100 stycken döda på hennes golv och fönsterbrädan. Det var verkligen oerhört äckligt... men nu har Elin sanerat sitt rum och rensat ut alla äckliga kryp. Usch...

Nu ska njuta av att vara ledig....


Kommentarer
Elin

haha, jag drömde inatt att de hade kommit nya skalbaggar! vilken mardröm

2011-01-22 @ 14:27:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0