Spansk peppar

Jag hade en liten incident med en spansk peppar tidigare ikväll när jag höll på att laga mat. Ganska klantigt egentligen eftersom det är något av det första man får lära sig. Hackar man peppar eller chili är det inte att rekommendera att man kliar sig i ögonen. Men vad gör Sofia, jo kliar sig i alla fall. Inte speciellt smart. Det gjorde satan så ont just när chilin nuddade (eller vad man ska säga) men efter att sköljt med en massa vatten var det okej igen. Men det var riktigt hemskt, det blev som att ögat nästan krampade och det var omöjligt att hålla det öppet även om jag var så illa tvungen för att få in vattnet...

Boven i dramat


Ser ju inte så hemsk ut men det var den vill jag lova.


Kommentarer
Annie

hahaha usch xD

2011-02-13 @ 18:08:53
URL: http://vivavivace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0