Middag hos Tove

Igår blev det middag hos Tove. Det var väldigt gott och jag borde äta mer vegetariskt men  jag är för lat för att orka. Vi åt i alla fall ris, indisk linsgryta, sallad och naanbröd. Det var extra kul att Tove hade gjort naanbröden själv. Det var jättegott i alla fall.

Efteråt blev det På spåret och sedan Skavlan och efter det lite nyheter. Visst är det förresten fantastiskt att Mubarak har avgått, heja det egyptiska folket :). Vi åt i alla fall glass också som jag och Elin hade med tillsammans med varma hallon. Föresten kan jag verkligen rekommendera Skavlan programmet, det var två skidåkare med (en norsk och en kenyansk) och de hade den mest fantastiska historia att berätta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0