Fredah..

Japp så var det fredag. Känns ganska trevligt faktiskt. Snart är det helg och då kan jag ta det lite lungt (inte för att jag direkt stressat denna veckan men ändå...). Jag vet att det har vart ganska dåligt på bloggfronten på sistone och det beror inte på att jag inte har något att skriva utan att jag inte haft dirket lust...

De senaste dagarna har jag i alla fall träffat Annie, usch hon var riktigt brun efter 3 månadre i Costa Rica men det var jättekul att se henne och vi ska ses igen senare idag. Förutom det har jag läst majoriteten av artiklarna och hela boken till traumatologikursen och jag har läst 4 noveller i min franska bok. När jag har den svenska boken som stöd fungerar det ganska bra faktiskt.

Idag måste jag göra lite ärenden och så och sen blir det bara att ta det lungt. Jag ska nog inte plugga något (ev. läsa en novell till). Det kan jag göra antingen imorgon om jag känner för det eller så kan jag göra det på söndag när jag sitter på tåget.

Och eftersom det onekligen är så att bilder livar upp så kommer det två här på det vackra vädret.


Regn, hallelujah...


All snön bara smälter bort och lämnar kvar en massa is :(

Och för att live upp stämningen lite ett kort på min mammas pepparkakshus :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0