Blablabla

Det känns som om jag har susat runt hela sollefteå idag, det har jag inte men jag har fått ganska mycket gjort faktiskt. Imorse började dagen med det sista, ever styrelsemötet för FN och UNICEF. Vi ska ha årsmöte om två veckor och sedan ska vi lämna över allt till den nya styrelsen. Känns mest konstigt, som ska jag verkligen lämna över detta, kan ni göra ett lika bra jobb som vi??? Men det ska också bli skönt att bara kunna fokusera på plugget och på sommarens stora händelse (ska skriva mer om det en annan dag när jag har gott om tid).

Sedan var jag hemma och käkade lunch innan det bar av till skolan för att skriva ut lite papper och för att tjata lite på 10:orna om att de måste anmäla sig till att sitta i SOS-styrelsen. Annars kan det bli jobbigt om jag och Malin måste tvinga in folk. Sedan var det hem igen för en halvtimmes paus innan det var projektarbetsmöte på Källsta. Men nu har vi kommit igång i alla fall och jag ska kolla upp hur sjukvårdsituationen ser ut i Pakistan. Kan bli ganska intressant tror jag.

Sedan handlade jag, skrev protokoll till förmiddagens möte, lagade mat (+ ett litet missöde som det kommer ett inlägg om sedan), såg på Vänner, Biggest loser och Vänner med Elin. Sen har jag pratat i telefon, duschat och tittat på Korrespondenterna med Elin och till alut beställt en kursbok från Lycknis.

Det var min dag i ett nötskal och nu ska jag sova innan det blir till att ta nya tag imorgon.



O, jag måste bara visa. Solen steg över berget idag, det är ett säkert tecken på att det kommer att bli bättre :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0