Ojdå

Dagen har varit bra och jag har läst 9 kapitel (i snitt är ett kapitel 15 sidor och då är det en massa bilder) i Urban Geograhy och det är jätteintressant faktiskt.

Men dagens inte lika roliga händelse var att jag fick låna Sandras dator när vi var på bibblan för att kolla min mail men jag var tvungen att koppla in den i väggen för batteriet var dåligt. När jag gör det vad händer? En stor blixt och det blir kolsvart i två av rummen på bibblan. Jag fick så snällt traska iväg till bibliotekarierna och de konsterade att de fick ringa efter service. Efter ca en timme var det fixat. Hemskt!!!!




Nu ska jag strax till aurora!



Kommentarer
Karin

Men gud.. va hemskt :P

2010-09-27 @ 22:36:15
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0