Ny favvorätt

O, jag har en ny favoriträtt. Lax med romsås och ris. Och det är superduper enkelt. Underbart. För att göra det ta några laxfiléer och lägg i en ugnsfast form. Häll på matlagningsgrädde, dill, rom och salta och peppra. I i ugnen på 225 grader i 20 minuter. Ät med ris. Bättre blir det inte.

Idag då. Jo det var ganska produktivt. Jag har:

√ Gjort klart GISen
√ Skrvit ut en massa papper
√ Fixat anteckningarna till Planering för säkerhets skull
√ Skrivit en sida på min franska uppgift


Ja det var allt. Men bra jobbat.

Nu ska jag läsa lite kurslitteratur innan Idol. Hurra!

ha de! (och jag tror säkert att alla andra ska göra roligare saker men men)


Kommentarer
Karin

Åh, lax :D Det måste man ju testa!



Man känner sig alltid lika duktig när man får ihop en lista på bra saker som man gjort hehe. Jag önskar att jag också kunnat skriva en sån lista på bloggen

2010-09-24 @ 23:08:23
URL: http://kakochdonk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0