Jag ska inte

Jag ska inte skriva om hur jag mår i detta inlägget. Alla vet redan allt om min förkylning. Det enda jag ska säga är att jag vill bli av med den nu. För nu är det nästan outhärdligt. Jag låg vaken och hostade till två igår natt. Men nog om det.

Vad har jag då gjort för något kul idag???

Ingenting!

Eller jag har gjort en massa om jag ska vara ärlig. Jag har vart på föreläsningar (4 timmar), fått en mini mini briefing om fältveckan, vi ska åka till Pakistan... Spännande va?
Jag har också vart på en erfarenhetsföreläsning om Afghanistan och nu ikväll blev det pizza och idol med Sandra, Elin, Tove, Abbe och Oskar. Det var mysigt.

Nu ska jag sova... eller i alla fall försöka. Imorgon ska jag ligga på min säng hela dagen och kurera mig samtidigt som jag läser de ack så spännande böckerna Planering för säkerhets skull och Planeringens grunder. Är jag riktigt på humör kanske jag börjar på Urban geography men jag skulle inte tro det.

På kvällen blir det FN möte :).



Kommentarer
Annie

PAKISTAN??! omg ta hand om dig :P

2010-09-22 @ 11:51:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0