I drömmarnas land

Sitter på min säng och bara njuter av lasse musik och te med honung. Underbart. Det är de små sakerna som är lycka. Jag har gjort äpplebakelser idag och så små gaffelkakor. Ska strax pröva en av gaffelkakorna och se om de blev goda. Jag är trött. Idag blir det sängen tidigt tror jag.

Igår blev det inte sängen tidigt. Valvakan var mysig även om resultatet var katastrofalt på alla sätt och vis. SD, ofattbart att de kom in. Ofattbart att svanska folket inte vet bättre. Men det är inget att göra åt saken nu. Bara att ta tag i problemen på de sätt som de förtjänar.

Det ska också bli intressant att se vad moderaterna gör nu....

Mums för gaffelkakorna. Vem vet imorgon kanske de e slut. Mohaha...

Lite bilder från valvakan kommer här i alla fall.




Övervägande röda cupcakes såklart :) och en del gröna (och några blå
för vi diskriminerar ingen)

Nu ska jag sova (eller nåt).



Kommentarer
Annie

Haha vad käckt med cupcakesen :P Jag håller med, katastrofalt! tragisk utveckling för ett så bra land som sverige...

2010-09-22 @ 11:54:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0