Chokladmos

Ja, man hals är totlat mos. Det gör ont, den är "tjock" och jag hostar som om jag ville bli av med lungorna. Inte så kul kan jag säga. Men vad kan man göra??? Jag försöker med te med honung, halstabletter, sjal osv osv... några förslag??? Men det får jag för att jag trodde att jag var på väg att bli frisk. De gamla gudarna ville bara motbevisa mig.
Idag har vi som sagt bara brupparbetat oss. Inget kul alls. Och vi är verkligen inte klara. Tyvärr. Men sånt är livet det med. Vi har i alla fall kommit en bra bit på väg så det är synd att klaga för mycket. Idag fick jag också ett paket från mamma med min vattenflaska, inklusive en hög makaroner (de verkar tro att jag svälter här i Norrland men så är icke fallet), en kårtidning (jag är inte med i kåren, vad hände här???), ett gulligt brev och en hög bakformar, så i helgen ska jag göra en massa underbara kakor.

Nu ska jag sova och kurera min hals för imorgon har vi föreläsningar hela långa dagen. Skojigt.



Kommentarer
Karin

Usch stackare!! Låter inte alls kul :( Tyvärr har jag inte bra huskurer. Du får googla det helt enkelt :P

Som svar på din kommentar tidigare så måste jag väl säga att det är helt okej.. Eller alltså jag måste ju säga att jag mycket hellre är hos Erik än här i Hultan, så jag längtar ju dit konstant.. men jag vantrivs absolut inte. Hade det inte varit för allt plugg hade jag nog överlevt riktigt bra :P

2010-09-15 @ 23:17:26
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Anna

brupparbete är det något nytt ni sollefteåbor bör??:P

2010-09-16 @ 10:55:27
URL: http://maskott.blogg.se/
Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna heter jag och är webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge och jag undrar nu om du har lust att bli en del av det - en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. Och det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0