Bortskämmd

Igår blev vi bortskämda av vår nollningsgrupp. De hade ordnat en picknick i Albedoparken. Alla grupperna var där men alla hade sin egen lilla picknick. Vi började i alla fall med tacochips och dipp och efter det var tipspromenad. vad kan vi om den nya klassen. Det var jättekul och jag, Fanny och Ruben var riktigt duktiga. Vi gick på kunskap och sedan var det ödet som fick avgöra.

Efter den lilla tipspromenden käkade vi tapas. Det var jättegott. Bland annat hade de marinerade vitköksklyftor och det var jättegott. Inte alls så starkt som man skulle kunna tro. Efter tapasen fick vi reda på resultatet av tipspromenade och vi VANN!!!! Visst är det fantastiskt. Helt underbart. Vi svarade rätt på 22 frågor av 29. Det var ödet. Som vinst fick vi lösgodis för typ 120 kronor. Som avslutning på kvällen åt vi blåbärspaj med vaniljvisp.

Idag började vi klockan 8.15 vilket är på tok för tidigt så nu ska jag gisa tills dess att jag ska till GB med Gunilla. jag känner dessutom att jag kommer bli förkyld, det  har redan börjat med huvudvärk och en näsa som bara rinner. Jag vill inte.

Nu måste, måste jag plugga.



Kommentarer
Elin

Åhnej! har jag smittat dig? :S

2010-09-08 @ 11:20:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0