Bättre

Jag mår mycket bättre idag :D. Det känns underbart om jag ska vara ärlig. Dock så innebär det ju att jag har en lång lista med saker som jag ska göra. Det är inte lika kul men vad ska jag göra???

Lägger upp min lilla lista här så att jag kanske får något gjort:

√ Maila kort till Nienke
   Plocka undan tvätten
   Skriva klart franska uppgiften
   Läsa ett kapitel (minst) i Planerings grunder
   Måla klart xxx
   Ta lite kort på lägenheten
   Lägg in kort på datorn från igår
   Laga soppa

Känns som om jag har en del att göra.

Bäst att jag sätter igång, eller vad tror ni???



Kommentarer
Anna

Ja de e bäst att du sätter igång:D för jag vill se en en bild från igår:Dkram

2010-09-12 @ 13:25:32
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0