Vardag

Då var det tillbaka till vardagen igen. Plugg, FN, laga mat, plugg, franska, plugg, sova, plugg, städa, plugg osv osv. Jag nu är det bara att tuta och köra i 110 igen. Ingen rast och ingen ro. Jag trodde att denna kursen skulle bli okej  men nu visar det sig att vi ska ha litteraturseminarie, hemtenta och ett ganska stort PM. Not fun at all. Jag trodde inte att det var något pm.

Så nu måste jag ta tag i det med, så snart som vi får det, senare idag verkar det som (och då är klockan snart 5 redan). Dessutom måste jag hämta ut min kurslitteraturbok med. Vill inte, orkar inte. Men jag måste ju börja läsa eller hur?

Dessutom är det strax Solatummöte och efter det middag innan jag ska springa på styrelsemöte med FN. Det har i alla fall vart en fin höstdag idag (inte för att jag njutit av den men ändå).





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0