Till Jessica

Ja jag ska ta och fortsätta att ge alla ångest och vara duktig. Idag gick jag upp klockan åtta och pluggade medan jag käkade frukost. Klockan 10.15 började föreläsningarna och sedan fortsatte det hela dagen med information om utlandsstudier, mer föreläsningar, klassråd (vad heter det egentligen) och efter det satt jag och Sandra kvar på skolan till klockan kvart i sex och pluggade. Efter det gick till vi Aurora och hjälpte tjejerna med deras läxor och så.

Efter det blev det en liten sväng till Källsta för att fira Ida innan jag hamnade här på min säng. Totalt utpumpad. Det har varit min duktiga dag så det känns inte allt för illa.

Men jag tror också så här, att jag har gjort det här i ett år nu. Och vad gäller plugget så vet jag vad som krävs av mig och vad jag behöver göra för att klara mig. Jag har blivit bätter på att strukturera och på att lägga upp mitt arbete så att jag ska slippa sitta som idiot dygnet runt innan tentan.

Vad gäller att baka bröd så har tycker jag att det är ett roligt tidsfördriv när jag inte pluggar och jag har inte så mycket annat att göra (till exempel har jag fortfarande ingen tv som tar upp tid). Vad gäller matlådorna är jag egentligen för lat för att orka laga mat ofta så det är nice att ha en massa i frysen att värma.

It can only get better :P


Allt plugg är inte heller så himla seriöst :D




Kommentarer
Jessica

okej då! ;)

2010-10-19 @ 00:18:48
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0