Pizzakväll



Idag blev det fyra timmar grupparbete med Tove. Vi har kommit långt nu. Det känns fantastiskt. Dagen blev ännu bättre när jag fick ett sms från Sandra där hon undrade om jag ville äta pizza och se Robin Hood. Är det inte den perfekta löradgen?

I alla fall lagade jag, Tove, Viktor, Sandra, Abbe och Sandras kompis Elin pizza tillsammans och efter det kollade vi på Robin Hood. Pizzan smakade fantasitiskt, vilket den i och för sig ofta gör när man gör den själv och filmen var bra. Den var kanske lite lång men definitivt värd att se.



Nu sitter jag här och mumsar på lite lösgodis innan jag ska släpa mig i säng. Imorgon blir det plugg- och bakdag.



Kommentarer
Karin

Fy fan va gött det såg ut!! :D

2010-10-17 @ 10:59:11
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0