Över förväntan

Det gick mycket bättre med min to-do-list än vad jag trodde så jag är ganska stolt över mig själv. Det jag har gjort är i alla fall:

√ Handla
√ Läsa kapitel 2 i Political Geograpgy (ca 40 sidor)
√ Skriva analysen till litteraturseminariet, nästan i alla fall, jag har kladdat en och en halv sida i alla fall.
√ Maila ut protokollet till justerarna
√ Maila Gunilla om GB
√ Boka tågbiljett
√ Fixa bredbandsräkning

Dessutom har jag:

√ städat köket
√ anmält mig till universitetet
√ kollat upp kurslitteratur för nästa kurs (jag blir bara nästan ruinerad)
√ städat en del på mitt rum
√ vart på skolan och skrivit ut lite papper

Det har med andra ord vart en ganska produktiv dag. Det känns skönt när jag har sådana också så att det inte bara är massa "jag får inget gjort fast jag försöker så mycket jag kan" - dagar.

Nu ska jag slappa resten av kvällen med idol, ceasarsallad och en del godis :).

Ha en bra kväll.



Ingen bra bild men den duger. Det är min lilla franska vovve Bunti som inte kunde låta bli att morra och visa tänderna åt mig varje gång jag käkade eller tittade på tv hos Melissa. Saknar det så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0