Matlådemänniska

Det är ganska intressant det där med hur man uttnyttjar frysen tycker jag. Min del (två fack) är helt smockfulla. Det går bokstavligen inte in något mer eftersom jag fått lägga mina kakor i elins fack. Medan elin å andra sidan (som också har två fack) tar upp botten på ett fack med bacon, köttfärs, falukorv och pyttipanna.

När jag bodde med Tove var vi likadana, våra frysar var alltid helt fulla. Jag tror att det är både på gott och ont. Ibland kan man hitta mat man inte visste fanns eller var uppäten sedan länge. Det är ganska spännande egentligen. Nu eftersom jag har mat till jul typ är mitt mål at äta ur frysen.

Men med tanke på att jag är en matlådemänniska tror jag inte att det går men jag kan ju försöka i alla fall.


Mina mest älsakde matlådor. De är perfekta :). I detta fall
innehållande korv Stroganoff.



Kommentarer
Karin

Bor inte du med Tove längre? Jag hänger då aldrig med :P

2010-10-17 @ 22:25:34
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Elin

Haha! Jag äger då endast 4 matlådor totalt så även om jag ville kan jag inte göra mer än max fyra lådor samtidigt (om jag inte fryser in i plastpåsar). Ska nog försöka utöka min samling såsmåningom...hehe

2010-10-17 @ 23:28:45
Annie

haha såna lådor har vi med, de är asbra ju! Förresten den där cykelvideon var ju helt störd! xD

2010-10-18 @ 12:34:15
URL: http://vivavivace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0